En underbar dag för lite fotoaktiviter

Det har varit många gråa dagar senaste tiden, därför har jag valt att inte fotografera särskilt mycket. Men nu är det både snö och sol ute vilket gör att jag känner fotograferingssuget inom mig igen. :) Håller på att brygga en kanna med kaffe nu, sen skall jag bege mig ut för att fota lite. Passar bra idag, då jag är kompledig från jobbet och har ett par timmar helt fri tid, lyx!
 
Planerar gå ner till sjön och fota, hoppas att isen ligger blank, men tror att det ligger ett tjock lager med snö där. Kan nog bli en del vackra bilder ändå.
 
Lite schysta inspirationsbilder:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kameror.blogg.se

Min blogg handlar om det jag tycker mest om här livet nämligen kameror, bilder och fotografering.

RSS 2.0