Mer pengar till en ny kamera

Har länge önskat mig en bättre kamera med telefokus, men har inte pengar till köpet. Nu har jag bestämt mig för att låna lite pengar. På banken har jag omkring 2000 kr och tror att jag behöver en mikrokredit så att jag kan köpa en bra kamera för ungefär 7000 kr. Har hittat Nikon D5100 med 18-105 som verkar toppen!
 
http://www.netonnet.se/ItemImages/foto/systemkamera/nikon/nikon-d510018-105vr(152708)-Large.jpg
 
En riktigt trevlig systemkamera som uppfyller alla mina krav
  • 16,2-megapixlar
  • 3-tums vinklingsbar LCD
  • Filminspelning i Full HD
  • HDMI-utgång
  • HDR-läge
  • 18-105/3,5-5,6G ED VR medföljer
Just nu kostar den bara  4 790:- hos Netonnet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kameror.blogg.se

Min blogg handlar om det jag tycker mest om här livet nämligen kameror, bilder och fotografering.

RSS 2.0